Klanten geven ons een 9.2
 
Jasper10

Makkelijk en snel een afspraak plannen en vakkundig!!!

Mike10

Mijn nieuwe kapper

Marco 10

Prima sfeer, vakkundig personeel wat zich prima bijschoold

0 items

Openingstijden

Breda
MA gesloten
DI 09:00 - 17:30
WO 09:00 - 20:30
DO 09:00 - 20:30
VR 09:00 - 17:30
ZA 08:00 - 16:00
ZO gesloten
Oosterhout
MA gesloten
DI 09:00 - 17:30
WO 09:00 - 20:30
DO 09:00 - 20:30
VR 09:00 - 17:30
ZA 08:00 - 16:00
ZO gesloten

Veel gestelde vragen (Faq)

Wij proberen zo veel mogelijk antwoorden op uw vragen op deze pagina te tonen. Mocht u nog geen antwoord op uw vraag hebben neem dan contact op met uw salon.

Kappersabonnement


Kan ik met het kappers abonnement iedere week mijn haar laten knippen en/of kleuren?

Jazeker, met het abonnement mag u iedere week langskomen om uw haar te laten knippen en/of kleuren. 

Is er ook een föhn abonnement?

Nee, we hebben geen föhn abonnementen. Wij hebben er voor gekozen om abonnementen zo voordelig mogelijk aan te kunnen bieden. Het is niet mogelijk om zo’n type abonnement voordelig te houden

Is het abonnement maandelijks opzegbaar?

De abonnementen worden afgesloten voor minimaal 12 maanden. Na deze 12 maanden is het abonnement maandelijks opzegbaar met 1 maand opzegtermijn.

Ik heb een sms en/of e-mail gekregen van PayQ komt dit van jullie?

Wij hebben een samenwerking met de debiteuren administratie van PayQ.

Wanneer gaat mijn abonnement precies in?

Het abonnement gaat in vanaf het moment dat u het aanmeldformulier heeft ingevuld en u akkoord gaat met de voorwaarden. U betaald de eerste termijn direct in de kapsalon of via automatsich incasso.

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Abonnementen kunnen enkel per e-mail worden opgezegd met inachtenming van de opzegtermijn. Stuur de e-mail naar info@hairandlooks.nl

de afspraak


Hoe kan ik mijn afspraak annuleren?

U mag altijd rechtstreeks naar de kapsalon bellen of een e-mail sturen. Let wel op dat u dit z.s.m. doet. 

Wat gebeurt er als ik mijn afspraak niet nakom en ik laat niks van mij horen?

Wij zullen u proberen te bellen. Als dit niet lukt loopt u het risico dat er kosten in rekening worden gebracht voor de ingeplande tijd die verloren gaat.

Als ik 10 minuten te laat ben kan ik dan nog geholpen worden?

Wanneer u 10 min of langer te laat komt dan wordt het moeilijk om de gewenste behandeling naar tevredenheid uit te voeren. In dat geval plannen wij liever een andere afspraak in. In de meeste gevallen kan de afspraak dus niet doorgaan.

Ik krijg iedere 5 weken een uitnodiging voor een nieuwe afspraak kan ik deze ook iedere 4 of 6 weken laten versturen.

Dat kan zeker. Wanneer u dit aangeeft tijdens uw behandeling of mailt naar info@hairandlooks.nl kunnen wij dit direct voor u aanpassen.

De behandeling


Ik wil altijd door de zelfde kapster geholpen worden, kan dat?

Je kunt in de ‘online afspraak’ widget je voorkeur voor kapster aangeven. In principe kun je er vanuit gaan dat je in 99% altijd door die persoon geholpen gaat worden. Wanneer deze persoon er toch niet blijkt te zijn ivm omstandigheden, bellen wij je op of je het erg vindt om eenmalig door iemand anders geholpen te worden.

Ik was niet zo tevreden, wat moet ik doen?

Altijd bellen naar de kapsalon om je verhaal uit te leggen en zsm een nieuwe afspraak inplannen. Het blijft een ambacht, het kan een keer voor komen. Daarom helpen we je graag.

Geven jullie geld terug als ik niet blij ben met de behandeling?

In principe moeten onze kapsters wettelijk gezien minstens 2x de kans krijgen om uw kapsel te herstellen. Wanneer dit in die 2x niet is gelukt heeft u het recht om uw geld terug te krijgen.

Mijn felle kleur loopt terug heb ik dan 'good look' garantie?

Felle kleuren lopen altijd wat makkelijker terug dan natuurlijke kleuringen. Wij adviseren altijd om met een proffesioneel product het haar te wassen. Bij felle kleuren is het belangrijk om daar naast ook een kleurmasker te gebruiken. 

Ik wil mijn kindje voor het eerst laten knippen, wat is handig?

Plezier en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel. Belangrijk is dat uw kindje gewend is aan de geluiden en de omgeving bij de kapper. En plezier beleeft aan de kapper. Neem hem of haar al vast een aantal keer mee wanneer u zelf naar de kapper gaat. Zo kan het kindje al veel zien en leren. 

Mijn kindje is bang bij de kapper, kan ik wel bij jullie terrecht?

Jazeker, bel wel even van te voren en vermeld dit bij de afspraak. Wij houden hier dan rekening mee. Stel dat uw kindje er op dat moment echt geen zin in heeft, dan stoppen wij de behandeling, maar zorgen we er voor dat hij of zij op een later tijdtsip op een leuke manier verder wordt geholpen. Uiteraard worden er die 2e keer geen kosten in rekening gebracht.

Ik heb een product gekocht maar het doet niet wat ik van had verwacht, wat nu?

Altijd z.s.m. met het product terug komen. We ruilen het om voor een ander product waar we van verwachten dat u er wel tevreden over bent.

Algemene vragen


Wie is Hair & Looks?

Hair & Looks is een b.v. en bestaat uit een aantal eigen kapperszaken die allen onder dezelfde naam werken. De oprichter en eigenaren van het bedrijf zijn Ronald Martens en Curly Konig.

Is Hair & Looks een keten?

Wij vinden ons zelf geen keten. Dat komt doordat al onze salons authentiek zijn. Allemaal hebben ze een andere identiteit en zien ze er anders uit. 

Wat verbindt jullie dan als Hair & Looks salons?

Het gaat om de zogenoemde ‘vibe’ sfeer die we uitstralen. Het plezier op de werkvloer, de kwaliteit van de medewerkers, de producten maar ook het kopje koffie of cappuccino. We houden allemaal van ons vak, de klanten en zijn kapster omdat we met plezier dit vak willen uit oefenen.

Kan iedere kapsalon een Hair & Looks salon worden?

Plezier, Kwaliteit, Creativiteit en Authentiek. Dat zijn onze speerpunten waar o.a. een kapsalon aan moet voldoen. Daarnaast begeven wij ons in het midden/hoog segment. Salons die zich in het lagere segment bevinden zullen normaliter geen Hair & Looks salon worden.

Komen er nog meer Hair & Looks salons bij?

Die kans is altijd aanwezig. Wij richten ons met name in Brabant, wanneer er een zaak te koop aangeboden wordt die voldoet aan onze speerpunten dan is de kans aanwezig.

Zijn jullie bewust van duurzaamheid en het millieu?

Wij zijn ons heel erg millieubewust. Zo hebben een aantal kapsalons energie via zonnepanelen. De productkeuze van Kevin Murphy is heel bewust genomen. De verpakkingen worden gemaakt van plastic uit de oceaan enz.. Waar we kunnen proberen we een extra steentje bij te dragen voor de aarde.

Waarom zijn de prijzen van de behandelingen soms niet bij iedere salon gelijk?

Dat heeft te maken met een aantal factoren waaronder de belangrjkste: Locatie en personeelskosten. Sommige locaties bevinden zich op een veel duurdere locatie dan een andere. Of er staan medewerkers die wat langer in het vak zitten en evt een hoger opleidings niveau hebben.

Neem vrijblijvend contact op

  • Velden met een * zijn verplicht!